UNIVERSITATEA POLITEHNICA TIMIȘOARA
FACULTATEA DE INGINERIE HUNEDOARA
FACULTATEA DE INGINERIE HUNEDOARA

ADMITERE MASTER - Sesiunea Iulie 2024

Locuri disponibile

DOMENIUL DE STUDII
PROGRAMUL DE STUDII
Locuri fără taxă
Locuri cu taxă
Modalitatea de admitere
INGINERIE ELECTRICĂ
Tehnici informatice în ingineria electrică
25
5
Concurs de admitere - Interviu
INGINERIA MATERIALELOR
Materiale şi tehnologii avansate pentru industria autovehiculelor
20
5
INGINERIE SI MANAGEMENT
Ingineria şi managementul dezvoltării durabile în industria de materiale
25
5
INGINERIE SI MANAGEMENT
Ingineria şi managementul sistemelor mecanice
23
5

Înscriere admitere

  1. La centrul de admitere Facultatea de Inginerie din Hunedoara
    ADRESA: Str. Revoluţiei nr. 5, cod 331128, Hunedoara, Romania
    TEL: +40 (0)254 207502
    +40 (0)254 207500
    FAX: +40 (0)254 207501
    Email: admitere@fih.upt.ro
  2. Online, prin intermediul platformei Enroll <- link
  • Dosarul de înscriere online va conține copii scanate color ale tuturor documentelor, în format PDF, JPG sau PNG. Dimensiunea maximă a unui document este de 5MB.
  • Pentru candidații înscriși online și admiși la forma fără taxă (buget), în dosarul fizic sunt necesare documentele de studii în original (diploma de bacalaureat, foaia matricolă).
  • Pentru candidații care au fost admiși la forma cu taxă, în dosarul de înscriere fizic nu sunt necesare documente de studii în original.

Calendarul admiterii

Înscriere candidaţi:
28.06.2024 – 22.07.2024 până la ora 14:00 (online https://admitere.upt.ro/)
28.06.2024 – 22.07.2024 până la ora 14:00 (fizic în centrele de admitere din cadrul facultăților conform orar afișat)
Concurs de admitere (interviu):
23.07.2024 (marti) – 24.07.2024(miercuri)
Afișare rezultate concurs:
24.07.2024, ora 18:00
Definitivarea rezultatelor (runde de confirmari):
25.07.2024, ora 09:00 – 26.07.2024, ora 16:00

Documente necesare

  1. Fișa de înscriere (aceasta va fi generată prin platforma Enroll, în urma completării tuturor informațiilor solicitate);
  2. Copie diploma de licență sau diploma echivalentă (absolvenților din acest an li se acceptă adeverința de absolvire);
  3. Copie după foaia matricolă cu notele obținute pe parcursul facultății;
  4. Copie după cartea de identitate;
  5. Copie după certificatul de naștere;
  6. 4 fotografii tip diplomă;
  7. Adeverință medicală eliberată de către medicul de familie din care să rezulte aptitudinea medicală pentru domeniile la care se înscrie candidatul. Candidații cu afecțiuni cronice vor prezenta adeverințe medicale vizate de medicul de familie în care se va preciza, în mod expres, gradul deficiențelor în funcție de localizarea acestora, pe baza diagnosticului stabilit de medicul specialist.
  8. Declarație pe proprie răspundere autentificată la notar privind nefinanțarea/ finanțarea anterioară de la bugetul de stat pentru urmarea de studii universitare de master (În cazul candidaților care au absolvit facultatea înainte de 2024);
  9. Dovadă scutire taxă de înscriere* (Dacă e cazul);
    **Candidații admiși la studii universitare de master, în regim cu taxă, au obligația să prezinte, până cel târziu în ultima zi lucrătoare anterioară începerii anului universitar 2024-2025, la secretariatul facultății unde au fost admiși, diploma de licență/ Adeverința de absolvire pentru absolvenţii promoţiei 2024 și foaia matricolă în original (pentru validarea copiei depuse) sau să predea în același termen o copie legalizată după diploma de licență și foaia matricolă.

* Situații în care se poate solicita scutirea de taxă. Acte scutire taxă de înscriere

  1. Candidaţi orfani de ambii părinţi – Copii după certificatele de deces ale părinţilor;
  2. Candidaţi care provin de la o casă de copii – Adeverinţă de la casa de copii;
  3. Candidaţi orfani de un părinte decedat în Revoluţia din Decembrie 1989 – Copie a certificatului de deces al părintelui;
  4. Candidaţi care au fost răniţi în Revoluţia din Decembrie 1989 –Copie după certificatul medical sau după un alt act cu valabilitate legală;
  5. Candidaţi al căror părinte sau susţinător legal este angajat în sectorul învăţământ bugetar – Adeverinţă de la locul de muncă al părintelui;

Taxe

  1. ONLINE, cu cardul, prin intermediul platformei Enroll sau
  2. În următorul cont deschis la UniCredit Bank*:
    Universitatea Politehnica Timișoara
    Cod FISCAL: 4269282
    Cont IBAN: RO90 BACX 0000 0030 1782 5061 – Taxe de MASTER prin Ordin de plată

• *În situația plății în contul UniCredit, dovada plății va trebui să conțină următorul text: ”M, ADM/CONF (se alege în funcție de tipul taxei – pentru taxa de înscriere se menționează ADM, iar pentru taxa de confirmare de menționează CONF) la … (se va menționa acronimul facultății) , CNP candidat, NUME candidat (se va menționa numele complet al candidatului)”.
Exemplu: M, ADM, FIH, 2900000000000, Ionescu Flavia Ionela

Regulament de admitere